Welcome to my blog. FOLLOW? | DASHBOARD?
Sweet Treats.
Entry


About


Shout


Links

Welcome :)


Hello. Welcome to TigaBudak Mgs blog.
Feel free to navigate around. Thanks!




Credits


Skin+header designer : Ainnad_Rocks
Photos : Weheartit | Tumblr
Background : Kak Biyha

0 cookie(s) ● Monday, March 14, 2011 ● 1:15 AM
huh , .
yela , yela
semuanya salah akuu kan >?
kankankan ?
semuanya kan ?
100% kan ?
kauu nak letakk semua kesalahan tuu kat akuu kan ?
aku memang tahu salah aku , .
tapi ada jugak salah kau ,
sume nya ko ,
sume nye ko ,
ko je yang baek !
aq je yang jahat !
ko je yang perfect !
aq je yang tak perfect !
tak tahan aku dengan perangai kau ni !
pastu bile dah ada apa-apa ,
mulalah salahkan aku , .
kau pikir kau tu sapa ?
kau fikir aku ni tempat kau nak meletak semua kesalahan kau tu ke ?
kalau perangai kau terus macam ni ,
sure , satu hari nanti aku akan tinggalkan kau !
biarkan kau menangis !
biarkan kau rasa apa yang aku rasa selama ni !
biarkan aku pula yang melihat kau mcmtu !
kawan kau tu tak nak pulak marah2 ,
aku ni ,
marah2 ,
asal asal asal asal asal asal asal asal asal asal asal ?
.
.
.
.
.
.
.
.



berakhirkah semuanya ? aku nak begitu ! tamatkanlah semuanya ni !
tak sanggup !!!!!!


Past Future